Vytauto Didžiojo g. 53a,

Jurbarkas

LT-74135

Tel. +370 447 71 830

El. paštas Šis el.pašto adresas yra apsaugotas nuo šiukšlų. Jums reikia įgalinti JavaScript, kad peržiūrėti jį.

mokykla2018spalisss

2024 balandžio 20, šeštadienis 19:32:36

Pamokų laikas

  1 kl. 2–8 kl.
1. 8.00–8.35 8.00–8.45
2. 8.55–9.30 8.55–9.40
3.  9.50–10.25  9.50–10.35
4. 10.55–11.30 10.55–11.40
5. 12.00–12.35 12.00–12.45
6. 12.55–13.40
7. 13.50–14.35
8. 14.45–15.30

Elektroninis paštas

El. paštas:

Slaptažodis:


 Jurbarko švietimo centras

 Nacionalinė švietimo agentūra

 Švietimo, mokslo ir sporto ministerija

„Tūkstantmečio mokyklos II“

Narių vertinimas:  / 0

ESFA logo spalvotiLT Finansuoja Europos Sąjunga NGEU POSSMSM logoTUM horizontalus

 

Projekto Nr. 10-012-P-0001

Projekto trukmė: 2024 m. sausio 31 d. – 2026 m. balandžio 30 d.
Projekto finansavimo suma – 120 020 428,53 Eur.
Tinkamų finansuoti lėšų suma – 120 077 883,61 Eur.

 

    Projektas „Tūkstantmečio mokyklos II“ vykdomas pagal 2021–2030 m. plėtros programos valdytojos Lietuvos Respublikos švietimo, mokslo ir sporto ministerijos Švietimo plėtros programos pažangos priemonę Nr. 12-003-03-01-01 „Įgyvendinti „Tūkstantmečio mokyklų“ programą“. Projektas finansuojamas Ekonomikos gaivinimo ir atsparumo didinimo priemonės (EGADP) bei Lietuvos Respublikos valstybės biudžeto lėšomis.
   Projekto „Tūkstantmečio mokyklos II“ tikslas – projekte dalyvaujančiose Lietuvos savivaldybėse sukurti integralias, optimalias ir kokybiškas ugdymo(si) sąlygas mokinių pasiekimų atotrūkiams mažinti. Šiuo projektu įgyvendinama dalis „Tūkstantmečio mokyklų“ (TŪM) programos: vykdomos veiklos 36 Lietuvos savivaldybėse (II srautas).
   Numatomos veiklos:

1)    mokyklų vadovų ir kitų pedagoginių darbuotojų kompetencijų stiprinimas;
2)    infrastruktūros kūrimas, plėtra ir atnaujinimas;
3)   mokyklų veiklos tobulinimas keturiose srityse: lyderystė veikiant, įtraukusis ugdymas, kultūrinis ugdymas, STEAM ugdymas;
4)    konsultavimas, rekomendacijų ir analizių rengimas;
5)    projekto veiklų sklaida (viešinimo ir komunikacijos veiklos). Projekto tikslinė grupė – bendrojo ugdymo mokyklų mokytojai.

Projekto tikslinės grupės – bendrojo ugdymo mokyklų darbuotojai, jų vadovai, mokiniai ir mokyklų bendruomenės.

Vytauto Didžiojo progimnazija yra projekto partnerė ir įgyvendina 1-3 punkte numatytas veiklas.

Siekiami rezultatai:

  • Padidėjusi pagrindinio ugdymo pasiekimų patikrinimo (PUPP) metu bent pagrindinį lietuvių kalbos mokymosi pasiekimų lygį pasiekusių mokinių dalis;
  • Padidėjusi PUPP metu bent pagrindinį matematikos mokymosi pasiekimų lygį pasiekusių mokinių dalis;
  • Sumažėjusi bendrojo ugdymo mokyklų 1–8 klasių komplektų, kurie yra jungtiniai, dalis;
  • Padidėjęs vienai sąlyginei mokytojo pareigybei tenkančių mokinių skaičius bendrojo ugdymo mokyklose;
  • Sumažėję mokinių pasiekimų atotrūkiai tarp projekte dalyvavusių savivaldybių teritorijose esančių mokyklų.

Projektas finansuojamas Ekonomikos gaivinimo ir atsparumo didinimo priemonės lėšomis.

Detaliau susipažinti su Jurbarko miesto savivaldybės švietimo pažangos planu galite ČIA.

Patyčios

Narių vertinimas:  / 1

Patyčios – itin paplitusi smurto forma mūsų visuomenėje. Tarptautiniai mokyklinio amžiaus vaikų gyvensenos ir sveikatos tyrimai (Health Behaviour in School-aged Children – HBSC), atliekami nuo 1993–1994 metų, rodo, kad Lietuvoje patyčių, paplitimo mastas skirtingose amžiaus grupėse yra vienas didžiausių pasaulyje. 2014–2018 metais atlikto tyrimo duomenimis, patyčias mūsų šalyje patiria 32 proc. berniukų ir 26 proc. mergaičių. Nepaisant didėjančio dėmesio šiai problemai ir bandymo ją spręsti, šiandien vis tiek itin daug vaikų dar patiria patyčias.

Norint mažinti patyčias mokykloje, būtina padėti visai jos bendruomenei. Veiksmingiausia ši pagalba bus tuomet, kai atvirai bendradarbiaudama su mokinių tėvais ir pagalbą teikiančiais specialistais mokykla pasirinks visiems priimtinas priemones smurtui stabdyti. Patyčių mažinimas mokykloje, tai yra nuolatinis smurtinių veiksmų pastebėjimo ir stabdymo procesas, už kurį visi turime prisiimti atsakomybę.

Kasdienėje kalboje patyčioms apibūdinti pasitelkiame daugybę žodžių: „erzinimas“, „gąsdinimas“, „ujimas“, „užgauliojimas“, „atskyrimas“, „engimas“, „pasijuokimas“ ir kt. Tokia gausa gali klaidinti ir trukdyti įvertinti patyčias kaip sudėtingą smurto formą.

Patyčios gali turėti trumpalaikių arba ilgalaikių pasekmių ne tik aukoms, bet ir skriaudėjams, stebėtojams, taip pat bendram mokyklos mikroklimatui.

Patyčias patiriantys vaikai dažniau nei jų bendraamžiai jaučia liūdesį, kaltę, vienatvę, nesaugumą, nerimą, bejėgiškumą, gali kilti psichosomatinių negalavimų, tokių kaip pilvo, galvos ar kitų organų skausmai, pykinimas, miego sutrikimai ir kt. Dėl to gali susilpnėti motyvacija mokytis, atsirasti „mokyklos baimė“, kilti bendravimo sunkumų. Pastebėjus vaiko elgesio ir emocijų pokyčių svarbu bandyti aiškintis priežastis: nuoširdžiai pasikalbėti su vaiku, jo mokytojais, tėvais ar pakonsultuoti galinčiais specialistais.

Galimos pasekmės skriaudėjams. Mokslininkų teigimu, laiku nesustabdžius šių vaikų smurtinio elgesio, jiems gresia didesnis pavojus pradėti piktnaudžiauti alkoholiu, tabaku, dažniau smurtauti, patirti mokymosi sunkumų. Palikus viską savieigai, šie vaikai gali ir toliau užsiimti žalinga veikla.

Stebėtojams taip pat kyla pavojus dažniau patirti nerimą, nesaugumą, sunkumų mokymosi procese, gali sumažėti jų mokymosi motyvacija ar atsirasti „mokyklos baimė“. Juos gali dažniau kamuoti psichosomatiniai negalavimai dėl baiminimosi patirti patyčias ar kaltės, kad nesugebėjo apginti skriaudžiamojo.

Patyčios gali neigiamai paveikti ir bendrą mokyklos mikroklimatą. Todėl labai svarbu, kad visa mokykla užimtų vieningą poziciją kovoje su patyčiomis. Vieninga patyčių atpažinimo ir reagavimo į jas strategija gali padėti kurti saugią mokyklą. Vaikas, mokydamasis saugioje, lygiaverčiais santykiais grįstoje aplinkoje, tobulins ne tik žinias, bet ir socialinius įgūdžius.

Suaugusieji mokykloje gali ir turi stabdyti patyčias!

Visuomenės sveikatos specialistė Edita Teiberytė informacija parengė remiantis reagavimo į patyčias mokykloje rekomendacijomis.

Informacija ruošiama...

Narių vertinimas:  / 0

.

Integruota gamtos mokslų ir matematikos pamoka „Ar pažįsti Lietuvos medžius?“

Narių vertinimas:  / 0

     Rugsėjo 24 d. 7 klasių mokiniai biologijos fizikos ir matematikos žinias taikė integruotoje praktinėje veikloje Panemunių regioniniam parke. Parko direkcijos specialistai ir mokytojos Diana Aksamitauskienė, Loreta Knašienė, Rita Lazdauskienė vedė pamokas miške. Jų metu mokiniai susipažino su Lietuvoje nuo seno augančių medžių įvairove, mokėsi juos atpažinti, sužinojo, kaip nustatomas medžio amžius, aukštis ir storis. Mokiniai atliko įvairias praktines užduotis. Fizikos mokytojos Laimutės Jancevičienės paruoštos užduotys mokinius skatino aktyviai mokytis ir pačios kelionės metu. Pamokos gamtoje, tyrimais grįstas mokymasis leido mokiniams geriau suprasti gamtos mokslų ir matematikos tarpdalykinius ryšius, taikyti savo žinias praktiškai.

Keičiasi mokyklos pavadinimas

Narių vertinimas:  / 0


emblema progimnazija

   

 

 

      Jurbarko rajono savivaldybės tarybos sprendimu nuo 2018 m. rugpjūčio 31 d. Jurbarko Vytauto Didžiojo pagrindinės mokyklos pavadinimas keičiamas į naują pavadinimą – Jurbarko Vytauto Didžiojo progimnazija.